söndag 31 januari 2010

slut på januari, nu kommer en ny vinter månad


Helgen vill jag inte ens prata om känns det som. Struntade i skolan på fredagen, åkte till stan mötte upp Ellen och Stephanie och då gick vi hem till Kim. Där var allt lugnt och roligt hade vi. Sen gick vi till ugglans och då bröt helvetet loss ungefär. Sov hemma hos Melina och kvällen vill jag bara glömma. På lördags morgonen åkte jag och Tor hem till honom och fortsatte sova där. Sen senare på kvällen kom Frans och Teodor, vi åkte till godismonstret och då kom killarna på att det är värsta knarkstället... jag fattar noll. Vi åkte i alla fall hem till Tor, kollade på 2 filmer sen tog jag taxi till stan och sov hos Mathias. Vaknade mitt i natten av att han ramlade ner från sängen och skrek, skrattade lite och sen somnade om. Vi vaknade vi 1 och sen vid 5 gick jag ner på stan och mötte Stephanie och Ellen, vi käkade och skrattade åt allt vi gjorde i fredags. Dom berätta saker jag inte ens kommer ihåg..Det känns inte bra!


Ansökan till MoveIt är ju då som sagt klart och jag orkar inte bry mig om alla prov och sånt vi har nu. Det känns bara som om att jag fixar det nästa år. Jag bryr mig inte alls.. Om jag inte kommer in så vet jag inte vad jag gör... Tandställning på torsdag också, kan mitt liv bli värre? Haha. Neee nu ska jag kolla på The City och drömma mig bort! Adios.

Inga kommentarer: