söndag 3 januari 2010

nytt äckligt år

Nyår... vad fan var det för något?

Var hemma hos Robban ända fram till tolv, utan min kära fisk och min underbara falk. Men det var trevligt ändå! Gick ner till hamnen vid tolv, där träffade man lite folk här och där. Efter hela tolvslaget grejen, ni vet, gick jag till tosterö till Lovisa. Lite fest och sen gick jag hem och sov hos Frans. På vägen hem till Frans tänkte vi ( Teo, Frans och jag) att det skulle bli så skönt att komma hem till värmen och sova. Men när vi öppnade dörren så var det lika kallt inne som ute, pannan hade gått sönder. En lång kall natt blev det, inte så skönt!
Igår vart det bowling med Jennie, Ellen, Bella, Annie, Robban och fler. Jag kan ju då säga stolt att jag är ett bowlingproffs, inte för att skryta.
Pappa har gift sig nu också, jävligt bra..? Han har inte sagt det till mig, utan fick reda på det från hans kusins ex-fru. Lyckat. Åker till han imorn så vi får se hur det blir.

Adios Amigos

Inga kommentarer: