tisdag 19 januari 2010

hoedown liksom.


Jag borde få pris för att göra ens vänner glada! Haha, ne men nästan. Idag fyller ju då min kära bussbästis Jennie 16 jävla år! Hon blir stor hon ;) Åkte till henne efter min dans träning idag (som var ganska jobbig asså) och visade min dans jag hade övat för henne. The Howdown dance från Hannah Montana filmen, hon var väldigt glad så jag kände mig älskad! ;) Haha.

Imorn blir det skola, som jag råkade gå till idag, och sen ska jag och mamma ta en tripp till E-tuna för att kolla på en annan skola! Toppen. På torsdag ska jag klippa mig och sen sova hos Matte. På fredag har jag en lång jävla sovmorgon och på kvällen så har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske pulka med min fisk igen? Var ju inte så lyckat igår! Nu ska jag plugga lite engelska.. ADIOS

1 kommentar:

Anonym sa...

det blir nog pulka asså, pappa får stå för den ;)