tisdag 26 januari 2010

Nytt år, nytt rum!

Skridskor åkning med min coola vän Peter!

Min fina byrå som jag gjort med mina egna händer! (;






Igår satte jag igång med att fixa i ordning mitt rum. Jag tog ner alla saker från väggarna, plockade isär min bokhylla, rensade och fixade ihop en byrå (Helt själv) måste ju säga att mamma blev imponerad, men det var en person som blev mest impad. Jag är ju för cool! Rummet är helt klart nu och det ser ut som ett helt annat rum, kanske inte Jennies förändring på sitt rum. Men nästan. Åkte skridskor idag på gympan, var nog bäst.. Haha. Följde med Ellen hem efter skolan, vi myste och sen åkte vi till dansen. Efter en stund blev allt för mycket, klarade inte av att dansa och började gråta. Skola, hemma, kärlek ne allt på en gång. För mycket. Har kollat på min mobil varje minut idag iväntan på ett speciellt sms, bättre sent än aldrig med det kom klockan 23.00. Ne, vi får se hur det blir med allt. Ansökan är skickat till MoveIt, får vänta tills sommaren för att kolla om jag kommit in. Hoppas hoppas. Nu måste jag tyvärr plugga liiite matte, har liksom prov imorn och kan jag något? Nej. Ciao

Inga kommentarer: