söndag 22 februari 2009

två månader!

två månader igår för mig och anton! vi myste och så, mycket mys!

i fredags på dagen drog jag, mamma, jacqueline & eric och bowlade. jag SÖG. de 5 första gångerna åkte klotet i rännan direkt, det typ var inte bra. meen, jag kom inte sist iallafall! efter bowlingen drog jag till självaste frida lundvall (: vi åt, drack & fixade oss. sen tog vi bussen in till stan vid 9. när vi var på väg att gå på bussen, fick hon panik och sa "jag stängde inte av min plattång". smarta frida i farten! vi gick från vasa till anton, det var kallt och jag hade ihåliga tights då vart det ännu mer kallare! när vi hade varit hos anton en stund kom omar och hämtade oss så vi kunde stänga av plattången. men när vi kom hem till frida, så var den av x) hahaha, panik i onödan (y). fest var det hos anton och det var kul! lördag och söndag har jag spenderat med anton, och myst! looove it.
har ingen telefon heller, don't love it. så smsa eller ring inte , för ni kommer inte få någe svar!

puss

Inga kommentarer: