lördag 28 februari 2009

från botten till toppen




efter skolan igår fick min mobil sönder IGEN. jag fattar inte, hade inte tappat den en enda gång men skärmen blev helt vit och jag fick inte bort det :o åkte till anton runt sex så när jag kom dit så fick jag låna hans gammla TACK ÄLSK! fixade mig där och sen drog jag till anna på förkrök! vi var inte där en sådan lång stund utan vi drog till anton istället. där var teodor, adam, jacob, lucas, tor & såklart anton! krök & dans vart det där och sen tog vi taxi till finninge för vi skulle på fest hos thomas. vi var typ där i 10 minuter sen blev vi utslängda :o vi trodde kvällen var slut, men sen kom vi på att vi kunde åka till anton! tjejerna tog taxi , jag och pelle gick. kallt som fan, men trevligt. hur trevligt som helst hos anton, även fast vissa blev lite föör fulla ;D

idag vart det en hemma dag, alltid trevligt. (:

jass

Inga kommentarer: