onsdag 11 februari 2009

friluftsdag!







vaknade nyss av en liten tupplur så här på eftermiddagen/kvällen. love it. Klockan nio idag var jag på IP och skulle åka skridskor. Mina fötter gick typ av och jag ramlade om och om igen. En karriär som konståkerska eller ishockey spelare tror jag inte att jag ska satsa på :) Jag, Anna, Lucas och Tor var snyggast med tights/långkalsonger och shorts! haha, shwan hade sin åsikt om saken, men man lever ju bara en gång, varför inte göra det bästa av det? :) vid halv tolv var vi ganska slut, eller våra fötter var väldigt slut efter skridskoråkandet. Så jag gick tipspromenad med Anton, Elinor, Michaela, Anna & Daniel :). Vi var så jävla lyckade, först visste vi inte vart vi skulle gå så vi delade upp oss. När vi väl hittade en fråga så var det den sista frågan, så vi följde vägen och vi fick göra alla frågor baklänges (y). Det var jävligt halt ute, och Elinor ramlade nog vart femte minut x) så jävla lyckad! Klockan 1 var vi tillbaka till IP, då kände jag & Anna för att åka lite i backen. Jag satt fram på "mattan" och hon satt bakom. Hon vart så jävla rädd så hon höll fan på och strypa mig :o trodde jag skulle dö, jag såg mitt liv passera framför mina ögon, usch! x) bilder http://www.facebook.com/home.php?#/album.php?aid=61188&id=708723620






imorn blir det MoMo, och jag längtar! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, låter som om ni har haft en rolig friluftsdag! Pimplingen var väll inte så jävla kul kan ja erkänna, men vi drog vid 11-12 ändå så det var ju rätt chill! :)