måndag 2 februari 2009

och nu är det februari, snart sommar!

helgen va great! hemma kväll med jac, mahlin, ida & johanna i fredags. på lördagen vart det bio med cristin, anna & jennie och efter det sov anton hos mig. på söndagen blev det lite kvällsmys hemma hos melina. inga klagomål här! , förutom att jag fick ligga på golvet hela tiden...

... i alla fall. nu är januari slut, och det betyder en månad närmre till sommaren :D längtar! ska flytta då i maj till eskilstunavägen, trevligt kanske tråkigt kanske. har faktiskt inga känslor på det området just nu.. men sommarjobb har jag fixat, vilket är bra för jag behöver stålar! gymnasieansökan är nu skickad, framtiden ser osäker ut i mina ögon. vi får se hur det blir. mycket plugg dom här två närmsta veckorna, men jag ska klara det! jag ska. och en sak har jag att säga Anton Fridholm i mitt hjärta, <3

Inga kommentarer: