lördag 7 februari 2009

skolans glädjespridare borta i 2 veckor :(

idag åker jennie till usa :o fan, jag menar hon är skolans glädjespridare! hon får alla att le och må bra, och nu är hon borta i två jävla veckor :( fuck it.


igår efter skolan gick jag & cristin först hem till ellen, badade jacuzzi & fixade oss. buss resa in till stan och sen hem till toffe. det vart inte så lyckad där för det vart bråk, så jag, cristin, dennis & linus gick ner mot stan och sen hem. när vi kom hem, det var då allt det roliga började! :D cristin skulle bädda ut sin säng så jag också kunde sova där, då gick den sönder och sen gick låderna under sängen sönder. jag garvade & hon dampade. kalle, kalle & martin kom hem och då försökte dom först laga cristins säng, vilket inte gick så bra och sen badade vi bubbelbad! varmt & mysigt. sen vart det sovdags, vilket tog nån timme för att alla skulle byta säng hela tiden :o

i morse vaknade vi vid 10, och då var det en liten överraskning. en liten frida var på besök (: haha. nu kollar vi på oc, och ikväll blir det väll melodifestivalen med kalle, kalle & martin! have it good

jass

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi kommer alla sakna Jennie!