måndag 3 maj 2010

krig mellan mig och min far

Lördags kvällen tillbringade jag med Ellen, Stephanie, Jennie, Bella och Annie. Vi var först hos Anton, drack lite sen gick vi och bowlade. Sen va ingen på riktigt fest humör, så jag och Ellen åkte hem till henne käkade chips och somnade till en film, awsome. Vi vaknade vid 11 och var sjukt sugna på att åka till Gustafsvik, men eftersom killarna var så tråkiga så vart det inget. Jag och Ellen drog då till stan, fikade på George's, sen hem till Ellen, sen till stan för jag skulle med bussen, men den gick inte, så det var bara att gå tillbaka till tosterö. Mycket gående denna dag, mamma kom iallafall och hämta mig vid 8, däckade direkt när jag kom hem. Det är krig mellan mig och min far, hämtade mina saker därifrån idag. Orkar inte längre, har varit gråtfärdig hela dagen. Ska in till stan sen för att dansa, får se hur mycket jag orkar med. Adios

Inga kommentarer: