söndag 30 maj 2010

det man inte kommer ihåg, lider man inte av

Det får sammanfatta gårdagen ;) Haha. Nej men igår drog jag och Ellen till Ekis, där vart det dricka, snack, dans och lite allt möjligt. Mycket trevligt. Vid 1 så satt jag helt själv hos han med 2 andra killar jag inte har någon aning om vilka de var. Alla hade försvunnit och jag fattade ingenting. Men efter en stund fick jag tag på Ellen så gick vi till ugglans där jag tappade en öl över hela mig, skööönt. Vi åkte hem till henne sen gick vi in till stan igen, gick hem med Matte och däckade. Inte så bakis idag faktiskt, lite skönt må jag säga. Ska sova hos Stephanie ikväll, myspys. I fredags såg jag och mina babes Sex and the City 2, den var grym. Den har fått dålig kritik i tidningen, men jag håller verkligen inte med dom. Den var värd att se. Nu ska jag fixa mig, packa och städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag. Usch, heejdå



Inga kommentarer: