måndag 17 maj 2010

häääärliga måndag

Japp, det är måndag men det har varit en awsome day! Kan först berätta lite om gårdagen, åkte in till stan vid 7, hem till min älskade fisk och sen gick vi till Martin och kollade film med Snow och Pontus! Skit trevligt, jag och Ellen kom hem vid 12 och däckade direkt. Vi råkade försova oss lite imorse, oj oj men hennes gulliga mormor kom och hämtade oss. Hade inte dom 2 första lektionerna så jag började min skoldag halv 1 och slutade 1. Vääääärt. Åkte då hem till Ellen där vi slängde av oss kläderna och hoppa i bikini. Blev lite solning, lite jacuzzi, lite ostbågar och lite dans, mycket trevligt. Drog sen in till stan för att äta glas, chocklad mjukglass vart det och det satt fint! Sen vart det bussen hem till mig och nu ska jag snart äta sen dö. Pusss

Inga kommentarer: