lördag 22 maj 2010

en random kväll i etuna


Igår drog jag till stan för att va med Stephanie, det slutade med att vi bestämde oss för att åka till e.tuna och det gjorde vi. Vi kom dit vid halv 11 något, mötte Kim och Martin vid djurgården sen vidare till någon Niklas, tror jag. Vi satt där en stund sen kom det 2 tjejer, efter ena tjejen hade dragit så kom det plötsligt in 10 killar typ. Och då vart det hippie fest, inget skoj. Konstiga kläder, konstig musik och så satt dom och rökte på. Det kändes typ som att jag var på 70-talet. Men jag, kim och Stephanie satt i våran lilla hörna, drack vin och hade det kul, jag gjorde det kul haha. På hemvägen skulle vi försöka hålla Michel och Johan vakna så vi satt och sjöng för dom, kan inte låtit vackert.. Vi kom i alla fall hem 3 någon gång och då somnade vi direkt. Denna dag har jag tillbringat med att sola min baksida, den är vit och framsidan röd. Blev kallad danska flaggan igår (y) Sen tog jag en powernap och nu sitter jag här, ska snart äta sen till stan och ser vad det blir för äventyr ikväll! :) puss

Inga kommentarer: