måndag 14 december 2009

julstämmning


fina bilder från i lördags

4 dagar kvar till jullov, helt sjukt. Jag har gått en termin i ettan, jag har gått en termin utan att träffat Anna och Cristin, jag har snart varit tillsammans med Anton i ett år. Varför går tiden så snabbt? Använder jag tiden som jag ska, eller slösar jag bort den? Det är frågan jag ställt mig hela veckan. Jul andan börjar komma, sakta men säkert. Julpyntade hos pappa i lördags, bakade lite lussebullar också och idag hade vi våran årliga julmiddag med mammas släkt. Hur julen kommer bli får vi se. Jag ska iallafall spendera kvällen med min älskade fisk!

I fredags var jag hemma hos Anton, vi kollade på idol-finalen, och man förstod att Erik skulle vinna, vilket inte var helt fel. Vi kollade även på världens sorgligaste film, Pay it foward, jag grät floder. Usch, vilken hemsk historia. På lördags kvällen var jag hemma hos Nisse och firade hans 18:e födelsedag! Inte helt fel, gick därifrån runt halv 1 med Stephanie , Ludvig och Ellen. Vi promenerade till stan och jag kom hem runt 3. Träffade mycket trevligt folk ute. :)

Denna vecka har jag svenska prov, matte prov, engelska prov, dans redovisning och läxor i mängder vi får se hur veckan slutar!

Godnatt

Inga kommentarer: