fredag 25 december 2009

ett långt inlägg

Jag hatar att vara hos pappa för jag har inge internet, men nu är jag hos Anton, så jag passar på att skriva. Innan jag börjar berätta om min vecka kan jag meddela att jag är glad över att min fisk har börjat blogga igen, och jag är glad att jag har henne!
I söndags hade vi då julafton med mammas släkt hos våra kusiner, en mycket trevligt dag. Jag fick mitt efterlängtande The sims 3! Haha, men när jag väl spelade det på kvällen så var det för komplicerat..men det ska vi få att funka. Jag fick ett par fina tights med lack på från Jacqueline, hörlurar till min ipod av Jesper, rött nagellack och ett mycket fint halsband av Nathalie. Saker som jag kommer använda flitligt under år 2010. Pengar fick man också, alltid bra att ha och såklart presentkort! Gillar väldigt mycket. Kvällen tillbringade jag med mina kära kusiner!
På måndagen åkte jag till Anton, vi gick ner till stan och köpte lite sista minuten julklappar, träffade då Teodor, Frans och Stephanie. Vi gick hemåt efter en stund, då kom Lucas och Tor på ett snabbt besök. Jag och Anton firade ett år den dagen, grattis till oss. Vi gav varandra våra julklappar, av Anton fick jag en underbart fin navelpiercing! På kvällen skulle vi kolla film och mysa, men jag somnade redan klockan 21.00 och vaknade inte försen 14.00 dagen efter. Anton var inte så glad, men vad ska jag säga? Det är skönt att sova! :) Blev lite bowling på tisdagen, jag vann inte men jag kom heller inte sist. Gav min julklapp till Jennie och tillbaka fick jag en jävligt fin ring som jag använde på onsdagen när vi åkte och firade jul i södertälje. Eller det var långt utanför södertälje på landet, mycket fint! Vi fick strumpor och paradis ask, inte helt fel. Vi åt god mat, spelade mördarn och lite kort! Kom hem vid 8 och då spelade vi syskon monopol. Väldigt mysiga dagar! :)

Inga kommentarer: