lördag 19 december 2009

äntligen jullov

random bilder från fogdö


Det är jullov och jag kunde inte vara lyckligare!




Okej, där ljög jag. Jag skulle kunna leva utan den här jävla snön och kylan. Trött på det. I Torsdags på julavslutningskvällen var vi ute i fogdö hemma hos Anton och hade det trevligt, hemgång klockan 1 och då åkte jag till min älskling och sov. På fredagen (igår) åkte jag hem till min saknade Sofia, vi hade det riktigt trevlig, mycket skratt. Inge fel på dessa 2 dagar som har passerat, förutom snön. Imorn ska vi fira julafton med mammas släkt. Tiden går så jävla snabbt.




Jag är inte glad över att 2009 ska ta slut. Det har varit ett jäkla bra år! Ibland kanske det inte var så jävla bra, men för det mesta var det faktiskt det. Alla bråk och skit som har varit har man bara lärt sig av och vuxit med det. Det känns bra. Dock kommer 2010 bli Jasmine The ugly Betty, tandställningen kommer i februari tror jag. Ingenting jag längtar till direkt.


1 kommentar:

skynas sa...

Tänk va snygga tänder du kommer ha när du tar bort den istället! :D