onsdag 27 oktober 2010

wensday


Goddag! Min måndag spenderade jag i min älskade skola och på kvällen var jag med min falk Stephanie. Vi låg i hennes säng och myste framför tv:n, sen fick vi en liten idé. Stephanie vill spara ihop lite pengar, så vi bestämde oss för att gå och panta burkar 20 i 9 på kvällen. Det vart så mycket burkar att vi fyllde en hel svart sopsäck. Haha 42 kronor fick man i hop, Stephanies början på en thailandresa! Man måste ju börja någonstans. Efter gick vi hem till mig och kollade svenska hollywood fruar, Maria i mitt hjärta säger jag bara. Sovdags efter det, och på tisdag morgonen var jag så inställd på att det var onsdag så jag tänkte "åh va skönt med sovmorgon" Men jag vaknade av ett sms från Elena och det visade säg att det var tisdag. Usch. Dagen gick ganska segt och jag somnade snabbt. Idag fick jag iallafall en sovmorgon och jag har degat framför tv:n hela dagen. Men nu måste jag sätta igång med plugget, puss!

Inga kommentarer: