onsdag 6 oktober 2010

tillbaka till kalla sverige


hej mina kära svenska människor.. typ! Idag har jag kämpat med att få in alla bilder på datorn från mallorca, och då menar jag verkligen kämpat. Jag hade 5 olika kamera sladdar, men ingen av dom var rätt. Jag vart arg och försökte tvinga dom att vara rätt, men nej.. Efter en timme kom jag på en smart sak, tro det eller ej. Jag tog mammas kamera och kamera sladd och bytte bara minnes kort, simsalabim så var bilderna inne på datorn! Och nu är de inne på facebook, åhh det har gått en dag men saknar det redan. Ni anar inte hur grym resa det var. Sola och bada hela dagen, festa hela natten ;) Och eftersom resan var med Josefine också så vart det en 10 poängare. Riktigt tur med vädret hade vi också, det tackar vi för. Nej nu vill jag inte prata om resan mer, blir bara deprimerad. Jag har nyss packat upp allt från resväskan, duschat har jag också gjort. Nu blir det att måla naglarna och sedan börja skriva mina 3 uppsatser som ska in imorn.... WOHO. Önska mig lycka till, adios!

Inga kommentarer: