lördag 16 oktober 2010

en nykter jasmine

Godkväll eller godnatt... Whatever. Ikväll har jag varit hos JC och drukigt, sen drog vi till Mcdonalds och käkade, sen vart det bowling. Ärligt talat så kommer jag inte ihåg vem som vann. Efter bowlingen skulle jag hem, mötte Elina och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vi gick till hamnen och fortsatte prata, sen gick hon ut på tokmunken och eftersom man bara är 17 så kom man ju inte ut. Träffade Jocke, Jasin, Takala, m.m stod en stund och prata med dom sen vart det att gå hem. Nu är jag hemma och ska fan sova, är inte i ett nykert tillstånd om ni förstår.. Jag ville bara säga tack till Elina att hon finns, vi har känt varann ganska länge genom familjen och allt hon säger till mig betyder mer än vad hon anar. Jag är arg på några personer som låtsar vara min vän och låtsas bry sig, fuck you hejdå!

Inga kommentarer: