lördag 5 juni 2010

trevlig kväll i mariefred!

Hello hello! Ligger just nu i min sköna soffa, Kim och Stephanie ligger däckade i andra soffan och fotöljen. Lite slitna från gårdagen om man säger så. Vi var hemma hos Alexandra och hade det jäkligt trevligt. Bilder kommer kan jag lova, dom tyckte mer om min kamera än vad killarna i strängnäs gör, haha. Vi var iallafall hos henne och drack, sen vid elva-halv tolv gick vi till någon uteservering och drack lite till. Vi kom hem vid 2 och då somnade vi direkt. Vaknade vid 9 imorse, tog första bussen hem till mig för vi tänkte sola men det var för kallt. Så nu har vi kollat på i taket lyser stjärnorna, vi ska ta bussen in till stan sen och börja fixa oss inför kvällen. 18-års fest på g! Kameran hänger med ikväll, får se vad dom tycker om den ;) Nu ska jag ta något och äta och försöka få liv i Kim och Stefan! Goodbye!

Inga kommentarer: