söndag 27 juni 2010

förkyld och feber, sköööön sommar

Torsdags kvällen/natten var helt galen, som den alltid blir hemma hos Möllberg. Vi kom dit vid 7, började dricka. Sen vart det grillning och lite tårta. Sen kom det bara mer och mer folk, riktigt trevligt hade vi. Ett minus var alla jävla mygg, har 17 myggbett bara på höger foten, lyckat! Vid 3 så skulle alla utifrån Cristin, alla ringde taxi men det gick bara en enda. Slutade med att man var hemma klockan 5. Klockan 9 dagen efter ringer mamma och säger att hon är på väg att hämta mig, bakis som man är däckar man i bilen. Åkte till kusinen firade henne, sen till mällsåkers slott, vidare hem till Kent och Monika, sen hem till Ellen, till Robban, sen hamnade vi på strandbadet. Jag, Ellen, Tommy, Lucas, Henke och Patricia. Sen vart det massa strul så jag, Patricia, Lucas och Henke började gå mot ulvhäll för att följa Patricia hem, slutade med att man var hemma vid 4. Lördags morgonen var åt ett helvete, mådde så jävla dåligt, förkyld och allt. Följde med Stephanie och Kim till mälarns, tog sedan bussen hem. Tänkte ta en mysig hemma kväll, men slutade med att jag åkte in till Ellen, kollade film och gick promenad. Idag har jag firat min älskade vän Sarah, kom hem för någon timme sen och ikväll blir det chips och film! Adios

Inga kommentarer: