söndag 13 juni 2010

då var man 17, fan va meningslöst

I onsdags var det ju då min födelsedag, fick en kamera i present, en rosa såklart äntligen! Var iallfall med stockholm med klassen denna dag, vi var och kolla på någon fotoutställning sen blev det shoppning! Shoppa på ens födelsedag, kan ju inte bli bättre. Åkte på kvällen in till stan, kollade film med Stephanie och Ellen. Sen somnade vi. På torsdagen var det thomasstudent, vi var där och kolla när dom sprang ut och sedan när dom åkte runt med flaken, somliga har ju 3 år kvar. Gick sedan till min kusins mottagning och sedan vidare till Saras. Sen mötte jag Cristin, Patricia och Ellen så gick vi hem till Kim, efter det gick jag, Patricia och Caroline upp till orgenteringsstugan. Jag var där till klockan 3, då var det bara gå hem till Stephanie och sova. Dock tog det en halv timme för henne och vakna så hon kunde släppa in mig. Mådde ju inte så bra på fredagsmorgonen, åkte hem tog en powernap sen in till stan och käkade middag med Pappa och den släkten, sedan hem till Jennie på fest. Jag skäms över hela kvällen, usch. Kvällen slutade iallafall med ett skrapsår på knät. En trappa, klackar, tight klänning och alkohol går inte bra ihop. På lördagen vaknade jag med en binda och snöre runt knät, jag förstod inte riktigt. Men det var så att Stephanie inte hade några plåster hemma så vi fick ta en binda. Haha lite kul att vakna med sånt! Vi tog iaf 12 tåget till e-tuna för att kolla på Kims student, synd att det var så dåligt väder bara. Men vi såg på när han sprang ut, åkte flak och sedan gick vi hem till honom på mottagning, riktigt trevligt. Mot kvällen kom hans kompisar, så det blev ännu mer dricka sen lite dans. Riktigt kul! Tyvärr var vi tvungna att ta bussen hem vid 10, det sög. Så vi köpte chips och gick hem och moffa. Imorse åkte jag hem vid halv 9, sov en stund sen kom släkten. Har nyss lagt in alla bilder på fb från helgen, men slänger in en från varje kväll här med! Nu ska jag packa, åker bort imorgon och kommer hem på onsdag! Adios





torsdag;





fredag;


lördag;

Inga kommentarer: