torsdag 19 november 2009

Tisdag - Torsdag

I tisdags så drog jag ut 2 tänder till, 4 tänder är nu utdragna och det kommer inte bli några fler. Hoppas bara att tandställningen kommer snart! På kvällen var jag hemma hos Jennie och kollade på Ugly Betty (jag om någon månad) och Desperata hemmafruar. På onsdagen var jag ledig, vilket betydde att jag spelade The sims hela dagen. Höhö, nörd? Ja. Anton kom till mig på kvällen och spenderade natten med mig. Idag var det torsdag vilket inebar dans på morgonen, uppvisning i skolan på lördag (öppet hus). Hm, vi får se hur det går! Fikade med Michaela efterskolan. Mysigt vare och såklart roligt.

Jasmine; Jag saknar Magaretha Peel
Michaela: Jag saknar hennes fot.
Haha.

Har faktiskt också pratat med Cristin idag lite, första gången sen hon åkte skulle jag tro. Inte bra. Men det ska det bli ändring på! :)
Imorgon blir det fest med min kära Ellen! Och jag hoppas att jag kommer träffa Sofia i helgen? Det kommer nog gå!


Dags för en dusch! Puss

Inga kommentarer: