lördag 21 november 2009

Lördag = Bowling dag?

Gårdagen spenderade jag först med Jennie hemma hos älskling och massa andra söta killar. Sen vid halv 12 mötte jag dunder fulla Ellen och stack till tosterö där vi mötte Pelle, Jocke, Nisse och Tor. Vi satt vid ett dagis och drack lite smått, sen knallade Ellen hem och vi andra gick till Nisse och bada Jacuzzi. It was nice. Sen gick vi till stan där Tor och Pelle började dryga med min egna kusin, har aldrig skämts så mycket förut. Sen fick jag hem Tor efter någon timme som tur var! Vi sov ända till halv 3 idag, att sova bort hela dagen känns inte bra. Mötte Jennie vid halv 7, gick och åt och sen bowlade vi med Teodor och Anton. Teodor vann första gången, jag vann andra men sammanlagt vann dock Teodor. Inte bra. Det gick jäkligt bra för mig må jag säga! Först 113 och sen 108 ! Jag tror att lördag är min bowling dag. Nu är vi hemma hos Anton och snart kommer Ellen hit! Jag får se om jag tar bussen hem eller inte sen. Det skulle ju vara skönt att komma hem och spela The sims ;D haha.

puss

Inga kommentarer: