söndag 29 november 2009

en hes helg


Festen i fogdö började redan klockan 6, det var mycket trevligt till en början. 40 pers var där (inget skoj) Jag räknade faktiskt. Som sagt, trevligt till en början men sen vart det kaos, folk bråkade, folk grät. Det var som jag sa, kvällen kommer sluta i blod, svett och tårar. Jag åkte därifrån 11, klarade inte av att vara kvar. Åkte med Robban och Tor som var så jävla packad. Var en stund hemma hos Anton , sen åkte bögen hem och jag sov kvar hos Anton. På lördags morgonen hade jag ingen röst, kunde inte säga godmorgon till min älskling. Det kom inte ut ett ljud. Det tog någon timme för mig att få tillbaka rösten, inte hela min röst men en del av den. Vid 3 vart det bio med Familjen, 2012 sågs och det var faktiskt väldigt bra! Efter filmen åkte jag hem, fixade mig och sen ut och träffade Hanna. Vi skulle gå och bowla med några, men det var fullbokat. Attans. Så vi gick till Marcus och hade det trevligt, vissa drack lite för mycket må jag säga. Vid 1 cyklade jag hem till Anton där var det folk asså, haha. Vid 5 så drog jag hem och sov ända fram till 3 idag. Sköööönt. Vid 4 vart det hockey och jag måste bara säga att min lillebror är ju så bra! Måste erkänna att jag är avundsjuk på hur dom kan åka så jävla snabbt och bra. Själv ramlar man direkt.. Ne nu ska jag packa upp mina väskor, kul! Knarka halstabletter också! Haha


Puss

Inga kommentarer: