måndag 12 april 2010

vad som hänt på sista tiden


Jag kom hem från vemdalen i torsdags utan någon brutet ben! Imponerande tycker jag, dock blåmäreken över hela benen för jag ramlade nååågra gånger! ;) På torsdags kvällen besökte jag min fina vän Teodor, och det vart en liten fest. Fjortis fest om man ska vara ärlig, jag kände mig som en liten mamma som sprang runt och städade, haha. Fick sällskap hem och somnade vid 4. På fredagen vart det bowling med brudarna och Tommy. Sen vart det en roadtrip, sen hem till Basse och sedan vidare till Robban, somnade hos han klockan 6. Helt död när jag vaknade 10. Åkte till åker en snabbis, sen hem till farmor och käka middag sen mötte jag Matilda och så vart det fest. Kvällen var helt underbar och den slutade toppen! Vaknade sedan på söndagen med skinande väder utanför, det var bara att knalla hem och sätta på sig vårkläder. Vi hade ett litet familj möte med mamma och pappa och då bröt helvetet loss. Jag som trodde att söndagen skulle bli helt jävla underbar med vädret, men nej. Gick och mötte Stephanie för jag okrade inte längre. Sen gick jag hem och käkade, sen somnade jag vid 7. Sjukt skönt. Idag vart det skola i 40 minuter, sen tandläkaren sen hem´till mamma. Ska till stan snart, plugga eller hem till Robban, vi får se. Ciao

Inga kommentarer: