måndag 19 april 2010

födelsedags helg


Fredagen började skit bra hemma hos Ellen, vi firade hennes 17-årsdag. Tjejerna är så jävla bra! Sen vidare till Robban, där fick man inte ta kort för killarna. Tog fram kameran en gång för jag ville ju ha en bild på födelsedags barnet! Det slutade med att man hängde ut genom fönstret från tredje våningen, då var det bara att ge upp och lägga ner kameran. Jag som ville bara ha lite bilder.. Senare på kvällen så mådde jag inte bra för det var en sak som hände. Som tur var tog min älskade fisk hand om mig, vi åkte hem till henne torkade bort mitt smink som var i hela ansiktet, sen låg hon och höll om mig, gullig som hon är. På lördagen åkte vi till e-tuna, sen åkte vi hem och hon pysslade om mig sen drog vi till Robban. Ante fyllde 20, så vi firade honom. Mysig kväll! Gick sedan hem till Matte och sov. På söndagen gick jag hem till pappa vid 12, dushade sen gick jag med Stephanie och Ante till Robban och kolla på skräckfilm. Sen kom Matte, så drog vi till härad och killarna spelade innebandy och fotboll, jag och Stephanie var deras cheerleders. Haha. Sen var det bara hem och sova. Det var min helg det. Puss på min falk och min fisk!

1 kommentar:

MICKE A sa...

OLSSSSSSSSSOOOOOOONS KUSIN <3