söndag 7 mars 2010

många måsten

jag måste köpa


  • en kamera, min är trasig

  • en ny väska, hittat en snygg rosa. den ska bli min

  • converse, frågan är om jag ska ha svarta eller rosa.

  • hörlurar till ipod, förstår inte hur mina kan gå sönder hela tiden

  • ballerinaskor & gladiatorskor, ett stort måste.

jag måste göra



  • umgås med jennie mer, för längesen! vi bor i samma stad, men träffas aldrig.

  • plugga, men gör ändå inte det..

  • skaffa jobb, hur ska jag annars kunna köpa det som står ovanför?

  • tänka på mina beslut, jag är inte smart när det gäller sådant

  • sluta falla för idiotiska killar, kan alla tjejer behöva göra

jag vill



  • fylla 18, att fylla 17 känns meningslöst

  • träffa Anna och Cristin, kom hem!

  • komma in på moveit, thomasgymnasiet suger

  • börja ett nytt liv, det är dags för det

1 kommentar:

skynas sa...

Vi börjar med den första punkten på lördag! :)