tisdag 16 mars 2010

don't tell my dad

hihi. sitter nu och dricker o'boy, pappa är inte hemma så då får man passa på! ;)

Igår var jag Stephanie och Bajken en stund på stan, kallt var det. Träffade Joanna och Catalina som var helt slut efter kryssningen, haha. Gick hem till Stephanie och myste en stund med henne och Henke, kunde inte gå hem för jag hade köpt o'boy och du skulle ju pappa se.. inte bra! Kom hem vid tolv, då vart det lite plugg sen sovdags :) Studiebesök idag på något ställe, sen vart det tandläkarbesök, och jag tror helt seriöst att jag vart kär i min tandläkare. Han var snygg och skön som fan! Haha. Ska nu bara äta lite snabbt sen iväg till Robban, har inte sett hur han bor än så det ska bli kul. :) Sen blir det dans och sen hem till Anton för att kolla på dating in the dark, svär det är bästa pogrammet!

Puss

Inga kommentarer: