onsdag 13 april 2011

happy day


idag är jag på ett väldigt bra humör även om vädret inte är på topp
gårdagen var grå och trist, vart skola, övningsköra, lite shopping (igen..)
och sen vart det en hel kväll med bara plugg
imorse ringde och ellen och väckte mig, på min lediga dag.. haha
kunde inte somna om, så gick upp klockan 8! bra jobbat jasmine
som dom flesta vet är jag mer än sån som sover till 12 när jag är ledig
har hittils kollat på 2 filmer, ätit frukost men inte pluggat..
det som jag var tvungen att göra idag, mindre bra jobbat jasmine
men glad är jag ändå, mest över att jag har en ny garderob
öppnade den imorse och blev så glad att det är så många nya kläder i den
jag behövde det, men har fortfarande inget att ha på mig på fredag... haha
nej, nu måste jag sätta igång med samhälls plugg
sen blir det dans och sen hem och plugga igen
pusssss!

Inga kommentarer: