tisdag 1 mars 2011

bäst på att blogga..

det va inte igår
kan börja med att torsdagen var väldigt stressad
leta efter jacka, lunch med josefine, frisörtid, tandläkartid
och sen hem till linn och elena
kvällen var jävligt bra, 4 vin flaskor på 3 tjejer
ja ni förstår nog hur jag mådde på fredagen.. hem och sova hela dagen
på lördagen vart det en tripp till eskilstuna och på kvällen middag
mat, vin och melodifestivalen, inte helt fel
på söndagen fyllde min älskade mamma år så vi firade henne
igår var jag bara hemma, mådde inge bra så passade på att spela the sims
idag fyller syster 19 år, gick upp klockan 5 för att fira henne
konstigt nog så var jag pigg och satte mig och spela the sims
innan bussen gick
skolan idag har varit kämpig, tema vecka och temat är känslor
satte mig och skulle skriva en text, skrev några rader och sen tog det stopp
fick inga idéer alls
men nu är jag back på track och redo för att fixa dansen
adios amigos

Inga kommentarer: