måndag 15 november 2010

slänger in ett litet inlägg

Längesen men inte haft lust. I veckan har jag bara varit i skolan 1 gång, dels pga min fot men mest pga sömnproblem. Jag har somnat 5-6 hela veckan, det är inte kul. Min helg har däremot varit toppen! I fredags var jag hos min kära vän Josefine som bjöd på en jäklit god middag, alla vi tjejer drog sedan vidare till Malin och var där en stund. Åkte sedan hem till Cristin och sov där. På lördagen mötte jag upp Madeleine och åt pizza, riktigt kul att få träffa henne igen. Mötte sedan Anna och Cristin och sen vidare hem till farmor och farfar på middag. Efter middagen gick jag hem till Robban och hade en grym kväll. Helt seriöst, bästa på länge. Vi drack och körde charader.. ni förstår nog hur mycket vi skrattade! Alexandra skulle visa vilt sex och jag har nog aldrig sett något roligare, haha! Sedan vart det bowling, tjejerna mot killarna. Killarna vann tyvärr, men det var jag som hade mest poäng. Säger ju det, KING på bowling. Sedan mötte jag upp Cristin, Jennie, Anna, Frida, Amanda och Linnea på 7 rum och kök. Där satt vi ett tag och sen vart det efterfest hos Anna. Somnade vid 3 något och idag har jag bara spelat the sims.. haha. Nu ska jag iaf sova för imorn börjar en ny vecka med möjligheter! PUSS

Inga kommentarer: