onsdag 15 juli 2009

do u want a piece of me?

Min nya mobil?

jag har fastnat i britney spears låtar, värre än vanligt. This isn't good.


Gårdagens kväll tillbringade jag hos anton med människor. Fick träffa Simons nya flickvän Magarita. Skitkul grej, hon presenterade sig för alla var där en stund. Sen när hon skulle dra;
Anna: "Hejdå Hanna"
Cristin: "Hon hette Isabell"
Jasmine: "Vad snackar ni om? Hon hette Magarita"

Sen så bytte Lucas & Cristin mobil, så jag fick hålla i Lucas simkort. Jag la det i ena handen, i andra hade jag massor chips smulor. Jag stoppade in alla chipssmulor i munnen, svalde och låtsades att simkortet följde med ner i magen medans jag gömde det. Lucas vart helt förtvivlad och alla skrattade åt hur "klantig" jag hade. Det fortsatte i 10 minuter innan jag avslöjade mig, jag ville inte att Lucas skulle vara sur på mig längre. Jag tror inte jag skrattat så mycket på länge!


Denna dag så vaknade jag runt 2 (kom hem 5 i natt :o) , tog en fika med saknade Sarah. Jättetrevligt var det. Sen gick vi ner till hamnen för att möta Cristin & Anna när dom jobbade, chillade där resten av dagen vilket var nice! Hittade en ny telefon också! SE BILD. Självklart helt rosa. Like it.



puss

Inga kommentarer: