torsdag 18 juni 2009

för mycket misstag.

sitter hemma och fördröjer tiden med att lyssna på musik och kolla runt på bdb och facebook. jag gick upp nyss och nu väntar jag bara tills jag kan sova igen. jag vill inte vara vaken, jag orkar inte. jag har typ blivit emo, men jag orkar inte bry mig. varför ska jag? jag har gjort så jävla många misstag som jag vet nu att mina vänner ogillar, dom tycker jag har gjort dåliga saker.. jag trodde att jag inte hade gjort något fel, att jag kunde göra så. men det kunde jag visst inte. och nu försöker han igen, få in mig till stan och träffa han. men jag vet vad han vill, han vill bara en sak. även fast han säger att det inte är så. jag klarar inte av att träffa någon, inte en enda. det finns tre personen som jag inte vet vad jag ska göra med. säga hejdå? jag tror faktiskt att det blir bäst. fast det är en person jag inte kan säga hejdå till. jag har försökt många gånger men han kommer bara tillbaka på något sätt. festen hos cristin var skit. jag önskar att jag bara kunde hållt min käft stängd, då skulle det inte blivit såhär. varför säger man saker och tänker efter? så jävla dumt. see u

Inga kommentarer: